O mnie

Moje zdjęcie
Fotografia to moja pasja, którą chcę się dzielić z innymi. Znajdziecie tutaj zdjęcia, które znalazły swoje zastosowanie i takie, które cieszą mnie prywatnie. Jeżeli podoba Wam się to co robię, zapraszam do odwiedzania mojego bloga oraz do współpracy.

czwartek, 31 maja 2012

Hmmm

Wyników konkursu jeszcze nie ma, ale póki co można zobaczyć wszystkie prace biorące udział w konkursie. na fejsie https://www.facebook.com/media/set/?set=a.407918849252252.94291.122805191096954&type=3
Zachęcam do obejrzenia, komentowania, polubienia. Prace są przepiękne - warto zerknąć !

Dzisiaj mam dla Was dwa zdjęcia cyknięte o 12 w południe HAH ! Tak mnie zauroczył Amorek, który jest elementem ławeczki przy fontannie w Bielsku, że nie mogłam się oprzeć :) Obiecuję poprawę i dodanie zdjęć tejże ławeczki w odpowiednich warunkach oświetleniowych :P



1 komentarz: