O mnie

Moje zdjęcie
Fotografia to moja pasja, którą chcę się dzielić z innymi. Znajdziecie tutaj zdjęcia, które znalazły swoje zastosowanie i takie, które cieszą mnie prywatnie. Jeżeli podoba Wam się to co robię, zapraszam do odwiedzania mojego bloga oraz do współpracy.

środa, 30 maja 2012

Dawno go nie było !

Kochani ostatnio w moim życiu panuje chaos (pozytywny), z którym muszę się jakoś uporać! Mam mnóstwo zajęć więc fotografii będzie mniej, ale będą! :) Jak już wszystko uporządkuję, zabiorę się za jakiś mini projekt, na który mam parę pomysłów hehe :D A to tak dla przypomnienia, że Toksik (jak nazywa go moja Babcia) nadal jest najwierniejszym modelem ;P




aaa zapomniała bym.... Najprawdopodobniej dzisiaj będą wyniki konkursu makijażowego "ILUZJE", w którym brałam udział z Natalią :D ciekawe co to będzie... :) Jak już będę coś wiedzieć to napiszę :P przypomnę Wam - poniżej link do filmiku :)


(filmik jest odpowiedzią na konkurs makijażowy "ILUZJE" - zdjęcia, makijaż i cały filmik zostały wykonane na potrzeby konkursu- http://www.youtube.com/watch?v=SRmdw9bHaGk&feature=watch_response_rev )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz